k

If you’d like to try an alternative to classic porcelain, then Tonda is the perfect complement to your home.

Newsletter


Follow us

Insta

Get inspired

Subscribe to our Newsletter for news on latest products and sales


Wyszukaj

FAQ

  /  FAQ

Zanim wypożyczysz dekoracje

+ - Kiedy powinniśmy zarezerwować dekoracje?

Im wcześniej, tym lepiej. Dzięki temu zaoszczędzicie czas i nie będziecie się stresować.

+ - Skąd będziemy wiedzieć, czy dekoracje są dostępne w interesującym nas terminie?

Aby uzyskać informacje o dostępności dekoracji możecie skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się z nami mailowo: wypozyczalnia@drimtim.com.pl

+ - Czy Wasze dekoracje pasują do każdego stylu?

Nasze dekoracje są osobiście wyselekcjonowane przez stylistkę Ewę Berdychowską. Prezentują różne style, dzięki czemu z łatwością znajdziecie wśród nich coś dla siebie. Każdy przedmiot dostępny w naszej wypożyczalni charakteryzuje się świetną jakością wykonania, dbałością o detale i pięknym designem.

Jeśli potrzebujecie pomocy w wyborze dekoracji, skontaktujcie się z nami – z przyjemnością Wam doradzimy!

+ - Jak przygotować się do wyboru dekoracji?

Przed dokonaniem rezerwacji zachęcamy do poszukiwań inspiracji – najwięcej znajdziecie na platformie Pinterest oraz w naszej galerii. Dzięki temu będziecie pewni, jaki styl najbardziej Wam się podoba oraz czego konkretnie szukacie. Koniecznie skonsultujcie swoje pomysły z florystą, dekoratorem oraz managerem miejsca, w którym odbędzie się wesele. Jeśli planujecie ozdobić także kościół, warto skonsultować się z Waszym księdzem lub parafią.

+ - W jakim stanie są dekoracje dostępne w wypożyczalni?

Wszystkie nasze dekoracje są regularnie sprawdzane, konserwowane, a w razie potrzeby wymieniane na nowe. Jesteśmy perfekcjonistami i dbamy o każdy detal. Wybieramy akcesoria najwyższej jakości, stworzone z najlepszych materiałów. Dzięki temu mamy pewność, że Wasza uroczystość będzie piękna!

Wypożyczanie dekoracji i transport

+ - Na jakim obszarze dostarczacie dekoracje?

Wysyłamy dekoracje na terenie całej Polski, z wyjątkiem:
– niektórych przedmiotów wielkogabarytowych,
– delikatnego szkła.
Dekoracje wysyłamy pod wskazany adres po zaksięgowaniu wpłaty. Koszt dostawy jest uzależniony od wagi oraz gabarytów oraz ilości paczek.

*Przedmioty wielkogabarytowe oraz szklane są dostarczane wyłącznie na terenie Nowego Sącza i okolic.

*W razie wątpliwości, które z dekoracji są możliwe do wysyłki na terenie całej Polski, skontaktujcie się z nami.

+ - Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia to 500 zł.

+ - Czy dostarczycie dekoracje na czas?

Dekoracje wysyłamy we współpracy ze sprawdzoną firmą kurierską na kilka dni przed uroczystością. Jeśli ślub odbywa się w weekend, zazwyczaj jest to wtorek lub środa. Dzięki temu, w razie jakichkolwiek problemów ze strony firmy kurierskiej możemy dosłać wszystkie elementy na czas oraz rozwiązać ewentualne problemy z dostawą. Bardzo ważna jest dla nas współpraca z Waszej strony i podanie adresu, pod którym faktycznie będzie obecna osoba, która odbierze paczkę od kuriera w ciągu dnia. Zawsze wysyłamy list przewozowy, dzięki któremu możecie śledzić przesyłkę. Kurier ma także podany przez Was numer telefonu.

+ - Musimy odwołać rezerwację. Czy możliwy jest zwrot zaliczki?

Niestety nie. Więcej informacji na ten temat umieściliśmy w Regulaminie Wypożyczalni.

Odsyłanie dekoracji po uroczystości

+ - Kiedy powinniśmy odesłać dekoracje?

Paczkę należy nadać kurierem w poniedziałek lub najbliższy dzień roboczy po uroczystości na adres:

Ewa Berdychowska
Ptaszkowa 867,
33-333 Ptaszkowa

+ - Czy możemy zatrzymać dekoracje dłużej, niż ustaliliśmy w umowie?

Tak, ale tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Nie ma możliwości dokonywania takich zmian w ostatniej chwili. Na dekoracje czekają kolejne pary, które przygotowują się do swojej uroczystości. Pozwólcie im cieszyć się nimi tak samo jak Wy! Przedłużenie wynajmu jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy nie koliduje ono z innymi zamówieniami w naszej wypożyczalni.

Poniżej przedstawiamy taryfy przedłużonej rezerwacji dekoracji:
Za każdy następny dzień po upływie terminu zwrotu zostanie naliczone 50% wartości zamówienia

+ - Jak przygotować paczkę do wysyłki?

Dekoracje powinny być starannie zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Każdy przedmiot powinien być zabezpieczony przed przemieszczaniem się wewnątrz paczki w czasie transportu. Jeśli zawartość paczki zostanie uszkodzona w transporcie w wyniku niewystarczającego zabezpieczenia, nie mamy podstaw do reklamacji w firmie kurierskiej. Dlatego koniecznie zwróćcie uwagę na to, jak zapakowaliśmy paczkę w drodze do Was i zachowajcie wszystkie opakowania, folie bąbelkowe oraz inne elementy zabezpieczające aby wykorzystać je odsyłając dekoracje.

+ - Co zrobić, jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi dekoracje w transporcie powrotnym?

Jeśli data nadania jest właściwa a opóźnienia w dostawie odesłanych przez Was dekoracji są spowodowane przez kuriera, odpowiedzialność spada na firmę kurierską.

+ - Dekoracje, które wypożyczyliśmy uległy uszkodzeniu w trakcie uroczystości lub są niekompletne. Co teraz?

Wypożyczając przedmioty wpłacasz kaucję. Służy ona pokryciu nieprzewidzianych wypadków, takich jak np. stłuczenie dekoracji. W przypadku uszkodzenia przedmiotów potrącamy z kaucji koszt naprawy lub zakupu nowych przedmiotów. Aby uniknąć takich sytuacji, zachęcamy Was do podjęcia czterech kroków:

1) Przed uroczystością poinformujcie managera, obsługę oraz najbliższe osoby o tym, że dekoracje pochodzą z wypożyczalni i musicie je zwrócić w komplecie i w świetnym stanie.

2) Wyznaczcie druhnę lub drużbę odpowiedzialnych za przypilnowanie dekoracji i poproście ich o pomoc w rozpakowaniu, przygotowaniu oraz zabezpieczeniu przedmiotów po uroczystości ślubnej / weselu.

3) Dbajcie o pożyczone rzeczy w trakcie ich transportu,rozpakowywania i rozkładania lub wyznaczcie do tego odpowiedzialną osobę.

4) Wysyłając do nas dekoracje skorzystajcie z opakowań i zabezpieczeń, w których je przysłaliśmy.

+ - Czy powinniśmy umyć/wyczyścić dekoracje przed ich odesłaniem?

Jeśli zaznaczyliście w umowie, że oddacie je bez wyczyszczenia, nie musicie tego robić. Jeśli zadeklarowaliście odesłanie czystych dekoracji, lecz nie zdążyliście ich odczyścić, potrącimy z kaucji koszt ich czyszczenia, zgodnie z cennikiem.

W jednym i drugim przypadku konieczne jest odpowiednie przygotowanie przedmiotów z tkanin (bieżniki, serwety, obrusy): muszą być suche oraz otrzepane z resztek jedzenia.

+ - Czy możecie odebrać od nas dekoracje?

Tak. W razie potrzeby wysyłamy firmę kurierską lub własny transport. Jeśli chcecie, abyśmy odebrali od Was dekoracje, skontaktujcie się z nami. Dekoracje powinny być odpowiednio przygotowane do transportu:
– dekoracje powinny być starannie zapakowane do wysyłki i zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi,
– musicie upewnić się, że w dniu odbioru kurier zastanie pod wskazanym adresem osobę, która przekaże mu paczki,
– koszt dopłaty za transport jest potrącany z kaucji i ustalany indywidualnie – chyba że ustaliliśmy w umowie inne warunki

Dodatkowe usługi

+ - Rozkładanie oraz aranżacja dekoracji.

Drim Tim to nie tylko wypożyczalnia. Zajmujemy się profesjonalną aranżacją przyjęć weselnych. Projektujemy wyjątkowe śluby przy współpracy z najlepszymi dostawcami, artystami i rzemieślnikami.
Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do naszej oferty. Jeśli potrzebujecie pomocy przy aranżacji sali lub rozłożeniu dekoracji, skontaktujcie się z nami.

You don't have permission to register